Bajs..

Jag tycker inte om det här alls. Det här med att vara utan iPhone. Saker och ting som varit så enkla förut, är nu himlans besvärliga. Jag har inga nummer, inte fejsbook, det kostar massa pengar att ringa/skicka sms, jag kan inte flytta pengar eller kolla träningspass.
Och nästan hemskast, det som fått mig att helt tappa stinget den här veckan, jag har ingen musik!!
Jag lever på musik, jag går på musik. Utan musik, inget GO! Träning utan musik är fruktansvärt meningslöst för mig, jag tappar orken totalt! =(
INGENTING går ju att göra som det ska gå att göra heller, och dessutom går jag konstant runt och är stressad över ifall jag inte alls ska få tillbaka nåt på försäkringen. EN ny teflon kostar ju närmare 6000 kr, och det går ju inte för sig att betala!
Dumma försäkringsbolag, som inte hör av sig, och inte går att ringa till. Dumma!

Men annars då??
Jo. det är en del att göra som vanligt. Ikväll står det många punkter på listan, innan jag kastar in handduken. Längst ner på listan står det faktiskt till och med, för att citera, "Sova, om det blir nån tid över"
I övrigt är det läsa som är huvuduppgiften, sedan är det en massa pengaflyttande (sååå besvärligt när man inte har sin telefon..) Handla ska jag visst också hinna med. Och sortera papper inför morgondagens skiftesmöte. Och sen vill jag ju hinna städa lite.
(imorgon, direkt efter skolan, får jag nämligen hem fyra fina flickor för middag och slumberparty! (iaf för två av dem) Supermys! På fredagsmorgonen har vi planerat frukost på Norrlands också, vilken fest! =)

Jo, så tid att sitta här och skriva har jag ju inte alls, som ni säkert förstår.
På Återseende, en annan dag i livet..

Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0