Söndagens Ord

Stötte på en fin liten tanke idag när jag läste litteraturen inför veckans tentor.
Man brukar ju säga att vägen till en mans hjärta går igenom magen... Att vägen till en kvinnas mage går igenom hjärtat, är det nog färre som hört talas om.
Det är klart, jag älskar ju mat, och även män som kan laga mat, men mår inte hjärtat bra vill inte magen ha nån mat. Eller så vill den bara ha choklad och munkar!!

*
Jag började undra en annan sak idag också. Kanske kan någon hjälpa mig?
Jo, jag vet ju var man vänder sig om man vill byta namn, eller ändra civilstånd, men var vänder man sig för att byta födelsenummer??
Mitt råkar vara några nummer för stort! Eller ja, egentligen för lågt då..
*

Har man ingen att dela sitt hjärta med, så får man dela det med sig själv! =)
För det är meningen att man ska älska sig själv, eller hur?



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0