Sorg

..Om visserligen ganska så materiell sådan. Men ändå, jag menar, jag jämför ju med mig själv och ingen annan. Och som den iPhoneberoende jag hunnit bli på dessa två år med iPhone, så är det faktiskt riktigt hemskt att vara utan. Simpla saker som att ringa och smsa kan jag ju göra med den ytterst gamla trasiga SonyEricsson som jag har nu, men hur klarar man sig utan internetbanken, internet, facebook, kamera, spotify mm??
Som nu till exempel, så sitter jag här med en supergod middag. Rösti med spenat och fetaostfyllning och laxfilé med citron. Men inte kunde jag fota den! Eller jo, men inte så bra som vanligt! =((
Jaja, om jag har tur får jag en ny på försäkringen innan veckan är slut. Har jag otur blir det dyrt..=(
Bah! Nej, nog med självömkan! Nu ska jag läsa gärnet om fooood!

Och egentligen är det ju inte så värst synd om mig nu. Jag har fått sova ikapp nu, och har tränat, så nu mår jag sådär bra igen som jag ju jämt vill göra! =)
Kram från kakmonstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0