Baktankar..öhh

Egentligen borde jag sova nu. Kanske till och med för en stund sen. Men det gör jag inte. För jag är alldeles för pigg! Jag tränade lite senare än vad jag brukar göra idag. Fail! Borde ha tänkt på hur mycket energi det ger mig! =P
Var på gymmet och lät ryggmuskulaturen jobba. Och magen en smula också. Det går ordentligt bra nu! Faktiskt lyft mer idag än jag nånsin gjort, men kanske mest på vilja. För jag är ju inte så värst vältränad ändå. Men det kommer! Fortsätter jag i den här takten så..:)

Nog om det. Jag ska ju sova! Ville bara visa mina fina bröd som jag bakat idag.. Eller tja, jag började i lördags kväll. Ville ju inviga min nya hushållsassistent! Jag gjorde en sk. fördeg då, som skulle jäsa i 24 timmar.. (men det blev 36 ist) och idag bakade jag självaste brö'na!
Dega, dega, dega!



Kladdig deg med russin, aprikoser, fikon, hasselnötter och valnötter i





Och såhär kom de ut!

Det var slut på smör, så det fick duga med cheddarost på kvällsfikat.
Och en kopp rooibos. Nu kommer jag somna gott!

Jo, en sak till! Gjorde en smaskig middag idag också!

Ser kanske inte så fancy ut, men det var verkligen inte fy skam!
Fräste fyra kycklinglårfilé, slängde i några hela vitlöksklyftor och fräste på,
hällde på en burk krossade tomater och lite tomatpuré, och slängde efter ett tag i squash (hade en halv hemma) och en massa salvia. (lite andra kryddor också, men mest salvia) På slutet slängde jag
i ett paket knaperstekt bacon. Matvete till. GOTT och snabbt! =)


Nu väntar sängen!
Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0