Guess who's back??

*
*
Någon som är väldigt välkommen hem igen! (ja, förutom mina föräldrar då, som överlevde 10 dagar i Sydafrika!!)
Hon har varit borta ett tag, och jag lovar er. Jag har saknat henne. Mycket!!
Det är en grymt glad tjej, med sjukt mycket energi och spring i benen. Som älskar att träna, och som pratar mycket. Lite för mycket. Ibland. Men som jag ändå älskar att umgås med! Helst precis hela tiden..
Hon har nyss kommit hem efter en timmes spinning och en halvtimme i gymmet, och har energi så det skulle räcka till ett helt dygn till. Minst!!
Men lite konstigt är det, att hon ändå inte är det minsta hungrig. Trots att hon levt på mackor idag. och två varmkorvar från IKEA. Hon får allt se till att peta i sig lite kvarg med frukt, bär och nötter, minsann!
Och har vi tur, så har hon tid att författa ytterligare ett inlägg här senare ikväll.
//Den där Karinen
*



Kommentarer
Postat av: Eva

Välkommen hem!

2012-01-19 @ 22:12:09
Postat av: Karin

Detsamma ju mamma!

Även om det är kul att vara borta, så är ju ändå hemma alltid hemma!

Tack för en mysig dag, och tack för all hjälp! =))



2012-01-19 @ 22:15:33
Postat av: Maya

Welcome back!

Vilket härlig inlägg med galet mycket energi! Hoppas du får en fantastiskt bra helg Karin!

Kram, Maya

2012-01-21 @ 12:51:16
URL: http://mayasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0