Jag tragglar med mitt pluggande..

....Och katten bara sover. och sover. och sover.. Hon måste vara lagom less på mig vid det här laget, som stör henne stup i kvarten. Men jag är rastlös och otålig! Jag vill bara att det ska vara torsdag kväll, så jag kan börja med mitt liv i Uppsala på riktigt igen! Inte ha dåligt samvete över att jag sorterar garderober, dammsuger, skurar badkaret, sätter upp mosaik, placerar tavlor..ja, ni vet!
Men det är först på torsdag det.. Nu ska jag banne mig bli klar med den förbaskade 'föreläsningen'!

Kram från Karin och en sovande Siri

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej Karin!



Hoppas du haft en riktigt bra jul! Gissar att du nu kommit igång med skolan igen. Skönt ändå att komma tillbaka till vardagen, om än ledighet är väldigt härligt.

ha det bäst! kram, Maya

2012-01-16 @ 20:58:34
URL: http://mayasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0