..Men det var ju i alla fall gott med fika!

Har ju inte tid alls att skriva idag. Så jag tänkte låta bli. Men jag tänkte dock tipsa om en himlans fin blogg, som tillhör en ung dam i samma 'bransh' som jag, men som dock har kommit en smula längre, hehe. Dietist Annica Långvall. (Dietistannica.blogg.se) Japp. Fina grejor!
*
Min dag har för övrigt varit rätt kass. Jag har verkligen extremt svårt att hålla fokus på saker. Till exempel plugget. Det är egentligen ett under att jag lyckats klara alla moment.
Idag, när jag var tvungen att springa upp och ner till tvättstugan hela morgonen, fick jag verkligen ingen fokus på plugget. Och att min telefon berättat för mig 69 gånger idag att jag mottagit ett mail (dvs jag har fått 69 mail idag, bahhh..), underlättade inte heller. Att datorn också piper en gång för varje mail är ju givetvis ännu ett störningsmoment. Liksom de 20 meddelandena och kanske 50 händelsena på fejsbook. bah! Dags att stänga av alla slags notifications..innan jag får en knäpp! Och så att jag kanske lyckas plugga till den här förbaskade tentan, det attans seminariet och den däringa redovisningen nån gång.

*
Nog om gnäll.. Jag var ju på VGs fantastiska afternoon tea idag iaf, som visserligen tog liiite längre tid än beräknat.. Men det var ju så gott och mysigt, så det fick det vara värt!
Fikade med Ruben och ett par som han kände, plus att Klara dök upp där också, så det blev riktigt mysigt!

*
Sen blev ju träningen lite lidande. Givetvis fick jag håll, så ingen rekordlöpning idag inte. Och vänstra ryggmuskeln (som jag ju borde veta vad den heter) var spänd som en fiolsträng. Känner mig helt skev.. uuu.. jobbigt!
Nu ska jag faktiskt bara läsa en liten stund till, och sen väntar sängen, förhoppningsvis blir morgondagen en mycket, Mycket bättre dag!
Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0